[Epitesz-barkacs] Fw: tetőablak - fal kialakítása

Robi fintarob at gmail.com
2010. Jan. 6., Sze, 22:58:36 CET

Ok, megnézem rigipset is, köszi.

R.

----- Original Message -----
From: <szepygab at gmail.com>
To: "Amatőr építészek és barkácsolók klubja" <epitesz at lists.javaforum.hu>
Sent: Wednesday, January 06, 2010 3:34 PM
Subject: Re: [Epitesz-barkacs]Fw: tetőablak - fal kialakítása

Robi írta 6 Jan 2010  15:35 levelében:
> Az ablakok közvetlen közelébe gondolom nem célszer~n kialakítani az 5cm
> légrést, inkább nyomjam neki a régi lécezésnek + bitumenpapírnak a
> szigetel~N anyagot? Hogy néz ki az a  tartószerkezetet a tet~Nablakok
> körül,
> mely tartja a szigetel~Nanyagot és a gipszkartont? Sajnon nem találtam
> vázszerkezetr~Nl képeket  sehol. Nem láttam valóságban kivitelezve azt a
> kialakítást, melyet a gyártó javasol, hogy a fels~N oldalon vízszintes
> legyen a fal az alsó oldalon pdig függ~Nleges, a megfelel~Nbb fény és
> [...]
A végén kezdve: erre futja a kivitelezők fantáziájából, és picit
egyszerűbb megcsinálni.

Ha jól emlékszem a rigips oldalán részletes csinál-magad brossúra is
letölthető, és van egy rahedli részlerajz.

Az ablak alatti és fölötti szakaszon úgy kell megoldani a légrés
átszellőztetését, hogy biztosítod a szomszédos sávok felé az
oldalirányú kapcsolatot.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu