[Epitesz-barkacs] Fw: tetőablak - fal kialakítása

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Jan. 6., Sze, 16:03:38 CET

hmmm, hihihi :))))
azért ez a nagy kacaj, mert én már túl vagyok ezen és tudom, mennyi cafat
kis lécet darabot szögelni csavarozni szigetelőt, gyömöszölni, meg
fóliázni....

szóval egy ablak teljes kialakítása lécezése, szigetelés, gipszkartonig
eljutva.... szóval nekem kb. 1 nap volt és van 5 ablakom.

egyébként tök jól néz ki amikor az egész ablakot befedi a hó :)

>Nem láttam valóságban kivitelezve azt a kialakítást, melyet a gyártó
>javasol, >hogy a felső oldalon vízszintes legyen a fal az alsó oldalon pdig
>függőleges, a >megfelelőbb fény és hőáramlás miatt.

akkor keress vissza az archívumba, mert szerintem kb 1 hónapja volt téma

>Miért az ablaküvegre merőleges gipszkartonfal kialakítás a jellemző?
párakicsapódás.

ha eljössz hozzám meg tudom mutatni, hogy én hogy csináltam, még nincs be
gipszkartonozva.
nem feltétlenül szakszerű, de készen van és az enyém ingyé sz*r, míg ha
iparos csinálta vóna akkor pénzé lenne sz*r.

zsolt