[Epitesz-barkacs] Fw: tetőablak - fal kialakítása

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Jan. 6., Sze, 15:34:42 CET

Robi írta 6 Jan 2010  15:35 levelében:
> Az ablakok közvetlen közelébe gondolom nem célszer~n kialakítani az 5cm
> légrést, inkább nyomjam neki a régi lécezésnek + bitumenpapírnak a
> szigetel~N anyagot? Hogy néz ki az a  tartószerkezetet a tet~Nablakok körül,
> mely tartja a szigetel~Nanyagot és a gipszkartont? Sajnon nem találtam
> vázszerkezetr~Nl képeket  sehol. Nem láttam valóságban kivitelezve azt a
> kialakítást, melyet a gyártó javasol, hogy a fels~N oldalon vízszintes
> legyen a fal az alsó oldalon pdig függ~Nleges, a megfelel~Nbb fény és
> h~Náramlás miatt. Miért az ablaküvegre mer~Nleges gipszkartonfal kialakítás
> [...]
A végén kezdve: erre futja a kivitelezők fantáziájából, és picit
egyszerűbb megcsinálni.

Ha jól emlékszem a rigips oldalán részletes csinál-magad brossúra is
letölthető, és van egy rahedli részlerajz.

Az ablak alatti és fölötti szakaszon úgy kell megoldani a légrés
átszellőztetését, hogy biztosítod a szomszédos sávok felé az
oldalirányú kapcsolatot.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu