[Epitesz-barkacs] Fw: tetőablak - fal kialakítása

Robi fintarob at gmail.com
2010. Jan. 6., Sze, 21:49:44 CET

HellĂł!

A szürke a hőszigetelő keret, szivacsos polifóm szerű anyag.
A rövidített lécekhez is hozzá van csavarozva az ablak tartókeret.
Igen, a külső vízelvezetés rendben, fém elvezetőcsatornával, amit a hőszigetelőkerethez adtak.
A fogadókeret kész a szarufa felső felületéig, előre nem is gondoltam a szarufák között, az ablakhelyek az utolsó pillanatban lettek pontosítva, ill. minimálisan igazodtam a cseréphez is.
Az ablak be van havazva, ahogy szepygab Ă­rta. :)

R.