[Epitesz-barkacs] Proba 12:40-kor

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 6., Sze, 16:46:19 CET

szepygab at gmail.com wrote:
> Az első millió megszerzése kapcsán érdektelen, hogy kinek mennyije
> volt már?

Ezt kérdezem én is.
Amikor a billiék még - tegyük fel - lopkodták az ötleteket egy sufniban,
az ibm már világcég volt. Valamit nem tudtak, vagy nem vettek észre. Amit
a billék észrevettek, abból lett az első milliójuk. A lyuk ott volt, ezért
nem őket kell szidni. Ha te fedezted volna fel ezt a lyukat, és te hozol
létre a betömésére céget, most téged nyúvasztana a nagyérdemű, hogy
micsoda szemét meg .... vagy.

> Az akkori alapító ifjak jó szemmel észrevették - emlékeim szerint a
> Xerox-nál - a kész ablakkezelő rendszerben rejlő fantáziát. A nagy
> cég tehetetlensége miatt ott ezt nem ismerték fel.
> Ebből lett a win.
> Szerintem akkor is a marketing, a piaci ösztön volt az erősségük.

Hát kb. Ettől kell őket rühellni.

Én csak annyit próbálok - látom, nem túl sok sikerrel - kifejezni, hogy ha
nincs senki, aki felhasználónak tekinti a lakosságot, akkor én a mai napig
charpakkal vagy hogy hívjákkal ragasztgatnám a nyákfilmeket, és rajztáblán
rajzolnám a kapcsirajzokat. (Vettem is egyet anno vkitől, most nagy
tárolófelület, semmi más. A rajta lévő súlyokból meg kézisúlyzót
fabrikáltam. :-) )