[Epitesz-barkacs] Proba 12:40-kor

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Jan. 6., Sze, 18:21:59 CET

az ibm hatalmas uzleti celu gepekkel volt vilagceg akkor. parezer darab szekreny meretu bazidraga cuccal.

az ibm kitalalta, hogy csinaljuk kicsi olcso szemelyi szamitogepet. ehhez kellett volna oprendszer, mert a nagyvasak szoftveret at is kellett volna irni, meg stilusaban, szerkezeteben sem passzolt volna.

ezt a megrendelest csipte el a bill vitatott korulmenyek kozott, es teljesitette olyan szoftverrel, aminek allitolag nagyreszet egyszeruen vette valakitol, akit kinyomott a bulibol (masok szerint aki ellinkeskedte a dolgot)

vajk