[Epitesz-barkacs] Proba 12:40-kor

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 6., Sze, 18:49:07 CET

vajk fekete wrote:
> az ibm hatalmas uzleti celu gepekkel volt vilagceg akkor. parezer darab
> szekreny meretu
> bazidraga cuccal.
>
> az ibm kitalalta, hogy csinaljuk kicsi olcso szemelyi szamitogepet.
> ehhez kellett volna
> oprendszer, mert a nagyvasak szoftveret at is kellett volna irni, meg
> stilusaban,
> szerkezeteben sem passzolt volna.
>
> ezt a megrendelest csipte el a bill vitatott korulmenyek kozott, es
> teljesitette olyan
> szoftverrel, aminek allitolag nagyreszet egyszeruen vette valakitol,
> [...]

Igen, elhiszem, hogy ilyesmi történhetett, de akkor nem kéne pl az ibm-et
hibáztatni, miért nem tett hathatós lépéseket, miért nem fejlesztett...?

Nem így történt, most ez van, ami van. Nincs amúgy kétségem afelől, hogy
ha más győzött volna ezen a pc piacon, akkor az a más ellen is fújna
minimum a szakmai közönség. Én szerephez látom jutni az SI faktort is.