[Epitesz-barkacs] Proba 12:40-kor

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 6., Sze, 17:58:09 CET

Hofferek Attila wrote:

> Hol süt? Szerintem csak simán leírta az OMH-ban klimatizáltan őrzött
> "átlagos felhasználó" mintapéldány viselkedését, akire manapság mindent
> tervezni kell.

A mondatokban, a stílusban. Nem baj, tudom, hogy akik vágják a témát,
sokkal jobban éreznék magukat, ha nem lennének ilyen szempontból nézve
hülyék! De szerintem ebben is tévednek.

Ugyanis valaki csak úgy lehet okos, ha vannak mellette hülyék is. Ha
mindenki a szakmádban legalább olyan okos lenne, mint te, akkor nem tudnál
belőle megélni. Szóval a hülyéket tisztelni kell, abból éltek! És minden
szakmára ugyanez igaz.

Sőt, tovább megyek. A szépség is relatív. Akkor tűnik valaki nagyon
szépnek, ha kitűnik a többi, átlagos vagy ronda emberből.
Én pl ritkán utazok tömegközlekedési eszközön. Viszont meg szoktam nézni
ilyen-olyan filmeket. A filmeken általában igyekeznek szép embereket
szerepeltetni.

Ha valamiért rákényszerülök (pl elromlik az autó) hogy felszálljak a
buszra, néha ledöbbenek, hogy milyen kib... rondák az emberek. :-)