[Epitesz-barkacs] kerékpárszerelés kormány villa

Beka beka63 at freemail.hu
2010. Jan. 6., Sze, 19:08:42 CET

Hello jhidvegi!

> Nem lehet, hogy az a valami, amin az ellendarab csapágyfél
> fexik, kezd onnan leszakadni? Hegesztés enged el vagy ilyesmi.

Vagyis a villaszárból húzná ki a csavar a villanyakat?
Nem hiszem, szerintem az enyém ott hegesztve van.
A menet meg nem ugrik át, megnéztem, kutya baja.
Két hatalmas sokmenetes anya van rajta.
Egyszer majd jól kiesik az egész, és akkor majd rájövök.

Volt már ilyen.
Mz eleje néha koppant.
Mivel viszonylag nyugodtan motoroztam, nem érdekelt.
Illetve járda meg terep, meg kátyú azért volt rendesen.
Aztán egyszer hazafelé húztam neki egy kövérebbet.
Eljött az elsőkerék a földtől ahogy szokott, de úgy is maradt.
Szemmel láthatóan hosszabb volt az elsővilla mint eddig.
Annyira nem érdekelt a dolog, pár sarokra voltam otthontól.
Szerintem a fékbowden tartotta meg az alsó villaszárat.
Ezt abból gondolom, hogy itthon nekiálltam szétszedni,
és mikor kikötöttem a bowdent, kiesett a kerék a villaszárakkal...
Belül szarrá volt törve minden!
Aztán kiderült, hogy 125-ös géphez való rugók voltak benne.
Ez a gép meg 250-es volt, kicsit ugye nehezebb.
Ettől koppant néha, mert össze tudott nyomódni akadásig.
Aztán ez betette a kaput a belső összetartó elemeknek.
De ezek a dolgok mindig csak utólag derülnek ki...

    Géza