[Epitesz-barkacs] Proba 12:40-kor

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jan. 6., Sze, 21:01:10 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.01.06. 18:51:35 +1h-kor írta:

> Én is elolvastam. Miért kell gyűlölni azt, aki ügyes? Mint ahogy írod a
> végén lehorgasztott szmájlival. Hány éves is vagy? Miért nem te voltál
> ügyes?

Bill Gates és az XT világát megelőző  időben  már  gépközelben voltam
még a commodore idejében, de még a lyukkártyás idő is ismerős

mi BillGates marketing hazugságait már a MS-DOS2.0 óta ismerjük

tehát nem az " ügyes " részét, hanem az " átverés " produkcióit

szóval ezért vagyunk itt néhányan más élményanyaggal átitatódva,
és nem BillGates pénzét írígyeljük, hanem a hazugságait utáljuk