[Epitesz-barkacs] Proba 12:40-kor

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 6., Sze, 23:20:43 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> Bill Gates és az XT világát megelőző  időben  már  gépközelben voltam

Látod, ez az. Te gépközelben voltál, a többi ember meg, ha kellett valami
iromány, leült az írógép elé... Ha rajtad és a hozzád hasonló
felfogásúakon múlna, a mai napig írógépen írnám a szerződéseket. Erről
beszélek egyfolytában. Nem volt előtte billgates, és a kutya se akart
rámozdulni a lakosság laikus felére. Ő meg akart, és lehet, hogy egy
geciláda volt, de én azt se zárom ki, hogy ez szükségszerű volt, mert
millióan keresztbe akartak tenni neki, vagy a jóég tudja. Én már mindent
el tudok képzelni a témában, de az biztosnak tűnik, hogy ha nem lett volna
sem ő, se más, aki a laikusokból akar pénzt csinálni, akkor a mai napig
csak kevesek privilégiuma lenne az egész számtech.

Persze kétségtelen, hogy a kor technikai szinvonala miatt szinte ki van
zárva, hogy valaki ezt a lehetőséget ne látta volna meg, bárki, aki
valamit ért a dologhoz, és van marketing érzéke is.

Más szakmákban is van ilyen. Minden, a megszokottól eltérőnek az egész
szakma egy emberként áll ellen.