[Epitesz-barkacs] Proba 12:40-kor

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2010. Jan. 6., Sze, 23:41:33 CET

bocsika,tanulmanyozd a GEM  tortenetet.. meg a win elott volt..
joparan csinaltak grafikus feluletet mar akkoriban is gepekre..
az elso win se volt jobb, csak a dos bizniszen megtollasodott ms-nek
volt penze..
meg a marketing.. fenn van a youtube-n a tv reklam, amiben a windows 1.0
elonyeit ecsetelik.. a bazari kofakat meghazudtolo stilusban es
vehemenciaval..  :-)