[Epitesz-barkacs] Proba 12:40-kor

gyapo gyapo at freemail.hu
2010. Jan. 6., Sze, 21:50:20 CET

>nagyon durva. ha ott ulnel mellette, akkor egy fel mondattal
>elarulnad, hogy a nyomtatas gomb azert szurke, mert nincs nyomtato
>kivalasztva, de igy vegig kell nezd, ahogy az user feloran at
>ellenorzi hogy igen, kitoltotte a megrendelot, kivalasztotta az
>arut, mennyiseget, adoszamot, mindent jol csinalt, nyomja a
>nyomtatast, es nem tortenik semmi. aztan inkabb ujrakezdi, hatha, stb.

De egyuttal hasznos is, mert olyanra is rajossz, amire magadtol nem
gondoltal, hogy a user meg arra is kepes, hogy szurke mezore
kattintson bamban 10-szer, es varja, hogy tortenjen valami.

Egyszer voltam en is bamba user. Az volt a feladat, hogy egy nem
teljesen kesz programot teszteljek kifizetes elott. Beirkaltam minden
mezobe minden hulyeseget, negativ szamokat, szam helyett betut stb.
Tokre elveztem a szadizast, es egy a4-es lapot teleirtam a hibakkal.
Szegeny programozonak gondolom legorbult a szaja a lista lattan.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu