[Epitesz-barkacs] Proba 12:40-kor

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 6., Sze, 23:09:56 CET

vajk fekete wrote:
> de nem tud szolni!
>
> hiszen honnan tudna hogy nyomtatni akarsz?
> ha meg nem is akarsz nyomtatni, akkor kulon basztatasnak venned, ha neha
> szolna hogy
> nincs kivalasztva nyomtato.

Ma ez - mondom, mint mezei júzer - úgy megy, hogy nyomtatni akarok,
rányomok ilyesmire, vagy fájl/nyomtatás, és ott van az alapértelmezett. Ha
mást akarok, akkor lehet választani mást (én faxot vagy pdf csinálót
szoktam), ha nem csinálok ilyesmit, akkor az alapértelmezettet használja.

Ez így nem jó? (Lehet, hogy nem, mert ez win módi. :-) )