[Epitesz-barkacs] Proba 12:40-kor

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 7., Cs, 00:34:38 CET

gyapo wrote:

Most csak erre:

> De ketsegtelen teny, hogy a mezei usernek
> vonzodasa van a grafikus felulet es az eger fele, szamomra erthetetlen
> modon.

Pedig megírtam a múltkor, lehet, hogy sok szöveg kíséretében:
A kattintásnál valami odaírt dologból lehet választan.
A parancssort meg elore ismerni, tudni kell.
Ennyi az egész.
Ja, a billentyukombinációt is ismerni kell, vagy max oda van írva, amikor
egerezik az ember, és úgy megtanulhatja önkéntelenül. Minden máshoz kell
valami tanfolyam vagy önképzés...

Ahhoz hasonlítanám, mintha megkérdezik, hogy mi Franciaország fovárosa, és
ha oda van írva 3 város, köztük van Párizs, és lehet választani, a hülye
is megtalálja. De ha a semmibol kell megmondani, jó sokan vannak, akik nem
fogják tudni.

> En meg az oszinte csodalkozasra, amikor a
> kattintgatos szeme lattara egyetlen parancssorral
> megoldottam egy kattintgatassal megoldhatatlan
> problemat. Es amikor megkerdezte mit csinaltam,
> elmondtam, akkor mintha heberul beszeltem volna.

Pontosan! A fogalmak is ismeretlenek. Érti a szót, mint betuhalmazt, de a
fogalmat, amit jelöl, nem érti az ember, aki nem ezzel foglalkozott.