[Epitesz-barkacs] thermobox

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2010. Jan. 7., Cs, 08:48:34 CET

Szervusz Tibor!

A födém mindenhol látszó gerendás fafödém? Van róla kép?
Nekünk is az van mindenütt, rajta egy réteg fél kisméretű tégla hőtároló
tömegnek, majd 20 cm szigetelés. Ma már többet tennék belőle, bár még
bővíthető. Egy teherautóval kevesebb sittet kellett így elvitetni (-:

ez így van, ahogy mondod, mert két zsalukő magasságra van felhozva a beton
> alap, és az sincs leszigetelve (még)

Milyen vastag szigetelés lesz a lábazaton? Ez nekünk is hátravan,
remélhetőleg tavasszal meglesz.

> A pára magától múlik el, megy a szellőztető, és meg van szakítva az egyik
> ablak gumiszigetelése.

Ez pontosan mit takar? Én raktam a fürdőszobába ilyet, de elég hangosra
sikerült. Lehet, hogy nem lapátos ventilátort kellett volna használni.

szia: Balázs