[Epitesz-barkacs] thermobox

ki vala kivala at vipmail.hu
2010. Jan. 7., Cs, 09:23:01 CET

>A födém mindenhol látszó gerendás fafödém? Van róla kép?
van, de munkahelyen vagyok
10x15 folyógerendák 80cm osztással
az étkezőben a 7m fesztáv miatt 22x27cm mestergerenda ekkorát adott ki, nem akartam kisebbre vágatni

>Milyen vastag szigetelés lesz a lábazaton
ez egy kicsit húzós, mert 15cm-t akarok a falra, így a lábazatra 10cm kell (nem hőtechnika, hanem hogy még elfogadhatóan nézzen ki a túllógás), csak ez egy kicsit húzósabb xps miatt. Bár gondolkodom olyan szendvicsen, hogy 8 cm EPS+2cm XPS

>Ez pontosan mit takar?
Fűtés ideje alatt, után elszívás a kályha felett (esztétikusnak mondható ráccsal, szűrővel) befúvás a szobákban a sarkoknál perdítős ráccsal.
Rosenberg radiál venti (300m3/óra de nincs vihar, mielőtt még bárki felkapná a fejét) Nem akartam fürdőszobai jellegűt mert kb 15m-en tolja a meleg levegőt és szerintem azok nem vitték volna végig.

Gyakorlatilag csak a hőáramlást akartam segíteni, mert enélkül lassabban követik a szobák és csak nyitott ajtók mellett a fűtést, valamint az étkező felső fél méterében 30fok volna, és a lábazatnál a sarokban lecsapódó pára nem száradna, nedvesítené a falat romlana a hőszigetelés, jobban hűlve, jobban lecsapódna, meglenne a falikutam is :)