[Epitesz-barkacs] thermobox

Tanács Dávid Szilveszter levlista at sosperec.hu
2010. Jan. 7., Cs, 10:52:15 CET

Szia!

ki vala írta:
> Fűtés ideje alatt, után elszívás a kályha felett (esztétikusnak
> mondható ráccsal, szűrővel) befúvás a szobákban a sarkoknál perdítős
> ráccsal.
> Rosenberg radiál venti (300m3/óra de nincs vihar, mielőtt még bárki
> felkapná a fejét) Nem akartam fürdőszobai jellegűt mert kb 15m-en
> tolja a meleg levegőt és szerintem azok nem vitték volna végig.
Ezekrol fenykepet kerhetnek? A Rosenbergrol meg egy beszerzesi hely is
erdekelne. Nekem cserepkalyhatol kell a levegot elvinni mas szobaba,
padlason csovezve. Eddig 15-20 centis hungarocellboll terveztem neki
csatornat epiteni, az elegge szigetelne is.

> Gyakorlatilag csak a hőáramlást akartam segíteni, mert enélkül
> lassabban követik a szobák és csak nyitott ajtók mellett a fűtést,
> valamint az étkező felső fél méterében 30fok volna...
Nekem szinte nem is erezheto a tavolabbi szobakban a futes, ott
villannyal segitek neki, es ezt szeretnem ezzel kivaltani.

tanacsdavid