[Epitesz-barkacs] thermobox

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2010. Jan. 7., Cs, 12:33:53 CET

Szervusz Dávid!

> erdekelne. Nekem cserepkalyhatol kell a levegot elvinni mas szobaba,
> padlason csovezve. Eddig 15-20 centis hungarocellboll terveztem neki
> csatornat epiteni, az elegge szigetelne is.

Nagyon számold ki, hogy mennyi páralecsapódás lehet benne. Ha kevés,
akkor is csináld szétszedhetőre, hogy lehessen tisztítani. Én eddig
egy elszívót csináltam fürdőszobába, ami persze sokkal párásabb hely.
A biztonság kedvéért a cső nem közvetlen a ventilátorba megy, hanem
egy elforgatott T vízszintes szárába (teteje függőleges). A "teteje"
alsó fele csatornázva van, felső megy a ventilátorhoz, szigorúan
monoton emelkedve. A ventilátortól lejtve megy a kivezetés. Eddig
minden 10-20 cm. hőszigetelésben fut.

szia: Balázs