[Epitesz-barkacs] thermobox

Tanács Dávid Szilveszter levlista at sosperec.hu
2010. Jan. 7., Cs, 13:09:36 CET

> Nagyon számold ki, hogy mennyi páralecsapódás lehet benne. Ha kevés,
> akkor is csináld szétszedhetőre, hogy lehessen tisztítani. Én eddig
> egy elszívót csináltam fürdőszobába, ami persze sokkal párásabb hely.
> A biztonság kedvéért a cső nem közvetlen a ventilátorba megy, hanem
> egy elforgatott T vízszintes szárába (teteje függőleges). A "teteje"
> alsó fele csatornázva van, felső megy a ventilátorhoz, szigorúan
> monoton emelkedve. A ventilátortól lejtve megy a kivezetés. Eddig
> minden 10-20 cm. hőszigetelésben fut.

Meg nem szamoltam, csak tervezgetek. Saccolasok szerint nem kell komoly
paralecsapodasra szamitanom. A lakas levegoje nem tul paras, es most,
amikor a nagyon nagy hidegek voltak sem volt sehol paralecsapodas, fozes
utan a szimpla uvegu teraszajton sem. Szerintem a 20 centi eleg lenne.
Persze tisztitonyilasok kellenek.

david