[Epitesz-barkacs] thermobox

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2010. Jan. 7., Cs, 12:42:33 CET

Szervusz Tibor!

ez egy kicsit húzós, mert 15cm-t akarok a falra, így a lábazatra 10cm kell
> (nem hőtechnika, hanem hogy még elfogadhatóan nézzen ki a túllógás), csak ez
> egy kicsit húzósabb xps miatt. Bár gondolkodom olyan szendvicsen, hogy 8 cm
> EPS+2cm XPS

Én már megvettem a XPS-t, 10 cm. Nem tudom, hosszú távon nedves környezetben
mit csinál az EPS, inkább nem próbálom ki. Ideiglenesen föltettem lábazatra
7 cm-t mert bent penészedni kezdtek a falak, ez máig jó, most múlt három
éves. Szerintem nem érdemes ezzel kísérletezni. Falakon 15-17 cm szigetelés
lesz (görbülettől függően :-).

> Rosenberg radiál venti (300m3/óra de nincs vihar, mielőtt még bárki
> felkapná a fejét) Nem akartam fürdőszobai jellegűt mert kb 15m-en tolja a
> meleg levegőt és

Típust, méretet tudsz írni? Nekem axiál csőventi van, szintén Rosenberg, de
sajnos zajos, legalábbis állandó üzemhez az.

szia: Balázs