[Epitesz-barkacs] thermobox

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Jan. 7., Cs, 14:26:46 CET

jhidvegi írta 7 Jan 2010  14:10 levelében:
> ??? A kemény pvc cs~Nben lágyító? :-)
Abba is van valkamennyi.

> Vannak pvc-b~Nl padlóburkolatok is, rengeteg m2, és nincs szag. Különben
> eladhatatlan lenne. Pedig ezek nem is kemény anyagok, tehát tutira van
> bennük valami lágyító.
Nem személyes tapasztalat, szakirodalmi adat. Az biztos, hogy
alágyító kivándorol az anyagból, és rákkeltőnek de mindenképp
egészségtelennek tekintik.

Ma már nem is nyomatják lakóhelyiségekbe a pvc burkolatot (a gyártók
persze leteszik a nagyesküt, hogy már olyan lágyítókat használnak,
amit kiskanállal lehet enni, inkább nem próbálnám. Egy szellőző
rendszerrel bekevert lágyító folyamatos terhelés jelent a bent
levőknek, és akár fel is halmozódhat a szervezetben, enm tudom.)

Udv

szepygab
http://jokaja.hu