[Epitesz-barkacs] thermobox

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jan. 7., Cs, 14:46:49 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.01.07. 14:08:21 +1h-kor írta:

> Azt pontosan értem, hogy Dávid mit akar csinálni. Nyilván nem csak a
> résből akar hőt kivenni, hanem mivel ezt a rést úgyis el akarja zárni,
> ennek a környékén ki tud alakítani kellő hőleadó felületet.
>
> Én azt nem értem, hogy a 6 méter hossz, meg 2,5m2 hogy jön ide. Ha a
> résben lenne ekkora hőleadó felülete a cserépkályhának, az elég lenne.

van egy adott cserépkályha, ami 2m magas és a cserépkályha és a fal
közötti rés  2,2m (függőleges) + kb 1,6m (vízszintes) + 2,2m (függőlegesen)
ebből lesz a kb. 6m, ez szorozva a kb 40cm falvastagság (amiben ez a
kályha áll)  ebből lesz a 2,4m2, így a 2 szoba felől esztétikai veszteség
nélkül
is kielégül.  ( láttam Dávidnál  a  cserépkályhát és a körülötte levő rést )