[Epitesz-barkacs] thermobox

ki vala kivala at vipmail.hu
2010. Jan. 8., P, 08:15:15 CET

Nincs kizárva, hogy kell máshol (padlószinten) egy visszatérő, hasonlóan
 ventillátorral segített átjárást biztosítani. Vagy persze egyszerűen csak
 valami ajtót nyitva hagyni.

Már csak azért is biztosítani kell a légcserét, mert ha az egyik helyre csak nbenyomunk és jól zár a szobaajtó, nagyon kevés megy vissza a szívott térbe, és ha egy konyhai elszívó méltó ellenfele egy kéménynek, akkor egy ilyen venti méginkább.

Az biztos, hogy nekem a szobákban van CO érzékelő kb2m magasságban