[Epitesz-barkacs] thermobox

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2010. Jan. 8., P, 08:20:43 CET

Szervusz HJózsi!

> Hú, ez biztos? Igen szokatlan. Szégyellem is ezek után, hogy én a pincémet
> is 2,5-re csináltam.

Lehet, hogy van 246 cm is. Eredetileg 226 körül volt, amit azért
alacsonynak találtunk (-: persze jó volt kifűteni.

Amin sokat gondolkodtam: a "polgári" lakásokban, tehát a 100-150 éves
belvárosi házakban miért van 3,5-4 m belmagasság? A helyiségek nem
olyan nagyok, hogy a bevilágítás indokolná a hatalmas ablakokat.
Ahonnan koppintották, a hatalmas palotai termek 10-15 méteres
szélességgel persze megkövetelik ezt. Egyszer egy haver
fölvilágosított: a régiek gondoltak arra, hogy galériázni lehessen a
XX. század végétől (-:

szia: Balázs