[Epitesz-barkacs] win kikapcs

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Jan. 8., P, 09:34:24 CET

Hofferek Attila írta 8 Jan 2010  9:28 levelében:
> Most nem akarok megint itt moralizálni,
Fölösleges is, ez a kérdés nem erre vonatkozott.

> Ha a rendszer felállása mondjuk 5 perc, simán ki tudom várni.
Reggel simán kivárom, de napi 16 órát van bekapcsolva és ha egy fél
órára - órára elmegyek, akkor vagy úgy hagyom, vagy kezdhetek mindent
elmenteni, bezárni, kikapcsolni, majd bekapcsoláskor újabb 5 perc.
Ennek a vége az, hogy inkább járni hagyom, majd a monitorokat
kikapcsolja 10 perc után.

Továbbra is várom az érdemi választ az eredeti kérdésre.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu