[Epitesz-barkacs] win kikapcs

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 8., P, 10:02:22 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> A vezérlőpulton nincs érdemleges beállítási lehetőség, hol lehet
> konfigurálni, hogy a készenlétkor mit is kapcsoljon ki, ill. mire
> ébredjen fel? Jó lenne, ha nem akármelyik billentyűre ébredne, hanem
> pl. csak az esc-re.

Dehogynincs!
Vezérlőpult, billentyűzet, illegve vezérlőpult egér.
Az energiagazdálkodási lehetőségeknél persze nincs. Ott csak azt szabhatod
meg, hogy a kétféle billentyűre (power és sleep) mit reagáljon.

Arra én nem láttam módot, hogy csak egy bizonyos billentyűre ébrendjen
fel, de arra van mód, hogy ha van a billentyűzeten key lock gomb, akkor
azzal az egész billentyűzetet hatástalanítod, nem fog a többitől
felébredni, illetve ettől sem, csak ha újra megnyomva a bill újra hatásos,
onnantól meg bármelyik gomb ébreszt.