[Epitesz-barkacs] fűtés nyomásvesztés

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Jan. 9., Szo, 10:20:22 CET

jhidvegi írta 9 Jan 2010  10:09 levelében:
> A m~nanyag csövek egyetlen hátránya, hogy ha t~nz van, akkor elolvadnak, és
> megsz~nnhet a vízellátás, amire esetleg pont szükség is lenne.
Nem biztos, hogy baj az.
EGyszer kigyulladt egy javítás után járatott tv a pincében. Persze
épp nem voltam ott, csak a füstszagra mentem le.
Pechemre a könyvespolc mellé tettem, a szakkönyveim és katalógusaim
remekül égtek. Fölötte szabadon szerelt pvc vízcső volt, ami
meglágyult, mjad pár négyzetmiliméteres luk lett rajta. Érdekes módon
a léuk nam az alsó oldalán keletkezett, ahonnan a hő érte, hanem
felül. A kilépő éles vízsugár a 15 cm-re levő beton födémet érte,
azon szétterült és gyönyörűen leesőztette a tüzet. Mire leértem már
épp csak a műanyag kávája égett, a polc már nem.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu