[Epitesz-barkacs] alkatresz Re: Proba 12:40-kor

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2010. Jan. 9., Szo, 21:52:50 CET

jhidvegi írta:

> Nem is úgy történt, hanem a géphez vettem, és nem én telepítettem. Nem
> is valószínű, hogy képes lennék rá. Szóval ez oem. De a rövidítés
> hosszabbítását nehogy számon kérje valaki tőlem! :)

original equipment manufacturer ~ a berendezes eredeti gyartoja.
ertelmetlen szo szerin tleforditani, egy szamtech ceg nem gyart semmit,
csak kis kupac szarokbol nagyobbat lapatol ossze :-) A lenyeg, hogy uj
szamitogeppel, elore telepitett formaban adhato csak el
rendszerepitoknek. kisgeza ha betantorog a boltba, nem kaphat oem
windowst. persze ehhez kepest a softwareabc-ben siman kapsz, azt sem
kerdezik ki vagy.