[Epitesz-barkacs] alkatresz Re: Proba 12:40-kor

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 9., Szo, 22:15:33 CET

Hofferek Attila wrote:

> original equipment manufacturer ~ a berendezes eredeti gyartoja.

Aha. Na ezt se fogom tudni megjegyezni. :-(

> ertelmetlen szo szerin tleforditani, egy szamtech ceg nem gyart semmit,
> csak kis kupac szarokbol nagyobbat lapatol ossze :-) A lenyeg, hogy uj
> szamitogeppel, elore telepitett formaban adhato csak el
> rendszerepitoknek. kisgeza ha betantorog a boltba, nem kaphat oem
> windowst. persze ehhez kepest a softwareabc-ben siman kapsz, azt sem
> kerdezik ki vagy.

Már itt tart a dolog? Én azt hittem, hogy még csak ott, hogy valami
szir-szart azért illik venni hozzá, egy winyót pl vagy minimum egy egeret.
:-)

Nálam az volt, hogy elszállt az első winyó elég hamar, aztán a cserebere,
újratelepítés után itthon nekem kellett vacakolnom azzal, hogy
regisztráljak vagy nemtommit csináljak. Volt egy leírt protokoll,
kínkeservesen mentem rajta végig, kellett hozzá net is... de végül csodák
csodája, sikerült. Rémlik, mintha telefonálni is kellett volna valahova,
de ez már nem biztos.