[Epitesz-barkacs] puffer tartály

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Jan. 10., V, 15:47:20 CET

jhidvegi írta 10 Jan 2010  15:42 levelében:
> Vajon miért? Szerkezetileg elég egyszer~n. Esetleg az a problémája, hogy
> felül is kell akár egy teljes átmér~Nj~n karimás, sokcsavaros kötést
> csinálni? Vagy a rézcs~N drága bele?
Nagyátmérőjű, koracél bordáscsőből hajtanak spirált bele, megvan 30-
40 liter sz űrtartalma.
Ahhoz, hogy folyamatosan tudja adni a melegvizet, át kell tudjon adni
20+ kW-ot, ehhez kell a felület és kell az áthaladási idő.
Szerintem azért ilyen drága (min 500 eFt), mert kevesen gyártják.
Nagy előnye az, hogy nem tárolsz többszáz liter használati vizet, nem
alakulnak ki pangó vízterek, amik melegágyai lehetnek a legionella
kórokozó szaporodásának.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu