[Epitesz-barkacs] puffer tartály

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Jan. 10., V, 18:35:01 CET

jhidvegi írta 10 Jan 2010  17:34 levelében:
> Ja, szóval nincs külön hmv tároló. It lehet a bibi.
> Én pedig aszondom, hogy az a jó, ha van. S~Nt, ha ki van egészítve villamos
> f~ntéssel, amit szükséghelyzetben lehet használni.
Szerintem ha nagyon parázol, tehetsz utána egy átfolyós melegítőt,
vagy akár fűtheted az egész puffert is, azzal is csak ugyanott vagy,
mint egy HMV tartállyal.

> Na meg amit írtál, azért is. Vajon miért kell koracélnak lennie a cs~Nnek?
> Van valami ellenjavallata a réznek?
Szerintem nem drágább a réznél, és egyszerűbb az acél tartályon
belüli korrózióvédelme.
Vagy annak a cégnek, aminek a tartályát metszetben láttam, erre volt
technológiája :-)

Udv

szepygab
http://jokaja.hu