[Epitesz-barkacs] puffer tartály

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 10., V, 23:13:34 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Szerintem ha nagyon parázol, tehetsz utána egy átfolyós melegítőt,

Nem parázásról van szó, hanem egyszerűen megutáltam az átfolyós módokat.
Azért, mert nem lehet tetszőleges sebességgel (nyilván korlátok mellett)
vételezni a vizet. Nem indul be, ha túl kicsi a vízáram... a bojlerből
mindig akkora hőfokú víz jön, és kész. Még az is megérheti, ha a
fűtésvízben csak előmelegszik a bojlerbe menő hidegvíz, így az éjszakai
áramból a fogyasztás a töredéke lesz, de a hőfok továbbra is stabil.

> vagy akár fűtheted az egész puffert is, azzal is csak ugyanott vagy,
> mint egy HMV tartállyal.

Na az már gazdaságtalan.

> Szerintem nem drágább a réznél, és egyszerűbb az acél tartályon
> belüli korrózióvédelme.

Lehet, viszont sokkal nehezebb megmunkálni. Arra gondoltam, hogy a bojler
és mosógép fűtőtestek is rézből vannak, és gondmentesek.

> Vagy annak a cégnek, aminek a tartályát metszetben láttam, erre volt
> technológiája :-)

Ja kérem, annyi pénzért... ! 10 ilyenen bejön az ára. :-)