[Epitesz-barkacs] puffer tartály

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Jan. 11., H, 10:48:11 CET

tudom mar mondtam, de a lenyeg, hogy egy mai modern kombikazan, plane egy termosztatos csapteleppel total komfortos melegvizet ad.

nalam most kicsit atmeneti a setup, a furdoben jelentosen mas a hideg es a meleg nyomasa. de zuhanyzas kozben allat fix a hofok. ha valaki kinyitja a konyhaban a meleget, ami miatt nekem meg jobban csokken a meleg nyomasa, akkor annyit venni eszre, hogy lecsokken a vizaram, mert a csap azonnal elvesz a hidegbol is, es igy lassabban jon minden.

vajk