[Epitesz-barkacs] puffer tartály

Lord Hamilton minyu at freemail.hu
2010. Jan. 10., V, 20:18:06 CET

Az első és a harmadik megoldást is láttam már gyári verzióban.
Érdemes nézegetni pl. a következő linken levő képeket:

http://www.szakszer.hu/node/72

A problémám még mindíg az, hogy szerintem még mindíg először a nagy mennyiségü vizet melegíti a kazán, csak utána a lakást. Jobb esetben is csak párhuzamosan.
Ja és házilag, a spirál elkészítése a tartályba,  számomra nem biztos, hogy megoldható.