[Epitesz-barkacs] puffer tartály

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Jan. 10., V, 20:58:39 CET

jo sok rez kell bele, es jo nagy tartaly kell, amiben ez egyaltalan elfer.

a mezei 20kW hocserelo kb 1.5m2 feluletu spiral. viszont a nevleges 20kW-t vagy 30 fok deltaT-re tudja. ahhoz, hogy a 60 fokos tartalybol ropteben csinalj 50 fokos vizet a zuhanyhoz, kellene bo 10kW 10 fokos deltaT-vel!!

a keveredes megakadalyozasara alapbol  csak valami terelolemez van szerintem, mint a villanyboylerben.

aztan vannak egesz bonyolult modszerek is. pl amikor a tartalyban van egy cso fuggolegesen, es azon bimetallos szelepek amik adott hofokon nyilnak. alul bemegy a viz, es pont az a szelep fog nyitni, hogy olyan magassagban eressze ki, ahol pont annyi fokos viz van mint ami jott.

vajk