[Epitesz-barkacs] alkatresz Re: Proba 12:40-kor

gyapo gyapo at freemail.hu
2010. Jan. 10., V, 23:10:28 CET

>Vajon mit tud egy firssen telepitett windows kuldeni? Lefenykepezi a
>pocsod vegen a pattanast, vagy ellopja a hitelkartyaszamodat? Ez egy
>teljesen friss windows aktivalasa. Elkuldi a videokartyam gyari
>szamat, mindjart eret vagok magamom banatomban :-)

Ha nem ures gepre telepitem, akkor szetnezhet, hogy milyen
programokat hasznalok, es kesobb zargathatnak reklamokkal, vagy
ramkuldik a bsa-t, vagy megtudja a konkurrencia, vagy akarki. A
hazamba se engedek be akarkit, hogy nezzen szet.
Sokkal jobban tenne, ha osszeirna egy listat, azt megmutatna nekem,
es amikor ketszer OK-t nyomtam, hogy biztos kuldheti, akkor kuldene,
es csak azt.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu