[Epitesz-barkacs] alkatresz Re: Proba 12:40-kor

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2010. Jan. 10., V, 23:14:32 CET

gyapo írta:

> Ha nem ures gepre telepitem, akkor szetnezhet, hogy milyen programokat
> hasznalok, es kesobb zargathatnak reklamokkal, vagy ramkuldik a bsa-t,
> vagy megtudja a konkurrencia, vagy akarki. A hazamba se engedek be
> akarkit, hogy nezzen szet.
> Sokkal jobban tenne, ha osszeirna egy listat, azt megmutatna nekem, es
> amikor ketszer OK-t nyomtam, hogy biztos kuldheti, akkor kuldene, es
> csak azt.

Aktivalaskor semmi ilyesmit nem kuld. De ha paranoid valaki, akkor
telefonon is aktivalhat. Be kell billentyuznie vagy otven szamot a
telefonon, aztan vissza megannyit a szamitogepbe es kesz. En is igy
szoktam, amikor nincs internet. Ingyen hivhato szama van a microsoft
aktivalocenternek vagy minek.