[Epitesz-barkacs] alkatresz Re: Proba 12:40-kor

gyapo gyapo at freemail.hu
2010. Jan. 10., V, 23:39:50 CET

>Aktivalaskor semmi ilyesmit nem kuld.

OK, en elhiszem, es ha igy van, akkor rendben. Akkor csak alaptalan
csacska beszedek keringenek a neten, mondjuk ez se lenne meglepo. Bar
en olvastam olyan cikket, hogy a m$ beismerte, hogy gyujtott adatokat
a windows hasznaloktol (es egy kelloen hosszu es informativ szoveggel
indokolta hogy miert), es mikor ez kiderult megigerte, hogy felhagy
ezzel a bohokas cselekedetevel.

>  De ha paranoid valaki, akkor telefonon is aktivalhat. Be kell
> billentyuznie vagy otven szamot a telefonon, aztan vissza megannyit
> a szamitogepbe es kesz. En is igy szoktam, amikor nincs internet.
> Ingyen hivhato szama van a microsoft aktivalocenternek vagy minek.

Ezzel nincs is gond.

Nalam fut egy tuzfal, es sok programot kiprobalok. Kb. 70 % akar
egybol kimenni a netre, es egy mukkot se szol, hogy miert. Nem
engedem neki, es hiba nelkul fut megis. Persze ezer oka lehet a
neteleresnek, de nem ertem, hogy miert nem tajekoztatnak elotte bit
pontossaggal, hogy mit is akarnak a tudtom nelkul kuldeni/fogadni.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu