[Epitesz-barkacs] alkatresz Re: Proba 12:40-kor

gyapo gyapo at freemail.hu
2010. Jan. 11., H, 10:24:01 CET

>De miert kene ezt pont egy csupasz windowson, aktivlalaskor. Siman a
>neten vagy utana is evekig. Milliard az alkalom, nem az aktivalas a
>legalkalmasabb bigbrotherkedni.

Ha probalok az o fejukkel gondolkodni, akkor kesobb folkeszulhet
jobban a user az adataramlas akadalyozasara. Pl. egy olyan tuzfallal,
ami nekem van. Ha folugrik egy ablak, hogy a dsfsdlfkjl.dll a netet
el akarja erni, akkor a minimum hogy folkapom a fejem, esetleg
utananezek, megirom forumokba, okosabbak neznek utana stb. Installkor
a szuz wint nem korlatozza semmi, az en programjaim meg nincsenek
foltelepitve. Talan egyszerubb lenne az ie-t megkerni, hogy
alkalmankent kuldje az infot, de ezt jol el lehet kapni. Persze
atlaguser sose tudna meg, de vannak agyasabb szamitogephasznalok is.
Uj win regelesekor viszont teljesen logikus a kapcsolat, kicsit
osszemolyolnam az adatokat, ha valaki figyeli, nem tudja mi az, en
meg konnyen indokolom, hogy mi az es miert kell. Persze hazudnek.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu