[Epitesz-barkacs] alkatresz Re: Proba 12:40-kor

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2010. Jan. 11., H, 10:34:08 CET

gyapo írta:

> Ha probalok az o fejukkel gondolkodni, akkor kesobb folkeszulhet jobban
> a user az adataramlas akadalyozasara. Pl. egy olyan tuzfallal, ami nekem
> van. Ha folugrik egy ablak, hogy a dsfsdlfkjl.dll a netet el akarja
> erni, akkor a minimum hogy folkapom a fejem, esetleg utananezek, megirom
> forumokba, okosabbak neznek utana stb. Installkor a szuz wint nem
> korlatozza semmi, az en programjaim meg nincsenek foltelepitve. Talan

Szoftveres tuzfal eseten igazad van, az annyit is er, okosabb fergek pl
siman atkurjak, deaktivaljak amig akcioznak. Valami kis szappantarto
ezerforintos router-tuzfal is siman jobb mint a legeslegokosabb, de a
vedendo rendszeren magan futo tuzfal program.

> egyszerubb lenne az ie-t megkerni, hogy alkalmankent kuldje az infot, de
> ezt jol el lehet kapni. Persze atlaguser sose tudna meg, de vannak
> agyasabb szamitogephasznalok is.
> Uj win regelesekor viszont teljesen logikus a kapcsolat, kicsit
> osszemolyolnam az adatokat, ha valaki figyeli, nem tudja mi az, en meg
> konnyen indokolom, hogy mi az es miert kell. Persze hazudnek.

Gondolom a bongeszodet nem tiltod ki a tuzfalon, en meg siman tudok
neked bongeszot imitalni es http post-tal adatokat kuldozgetni a vilag
legokosabb tuzfalan keresztul is.