[Epitesz-barkacs] Nagyon erdekes cikk, reszunkre adhat sertodesre okot...:-)

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Jan. 11., H, 15:08:42 CET

egyszeruen megengedi maganak a cikkiro, hogy elfelejtsen gondolkodni.
ezzel pont a felrobbanos barkacsgazszerelo szintjere sullyed, kontar barkacsujsagiro lesz belole.

ha a szeperzeket bantja a gany megoldas, akkor lepjen fel a ronda megoldasok ellen! javasolja hogy legyen izlesrendorseg, vagy legalabb epiteszeti hatosag, aki nem engedi hogy oda nem illo megoldasokkal rondits el egy varost. tamogatnam. (egy csomo helyen van hasonlo. eloirjak a szineket, anyagokat, mereteket akar)

de o nem veszi eszre hogy mi a problema, hanem talal egy baromi egyszeruen megtalalhato okot, es egybol annak esik neki. es azzal mit kezd, ha valaki penzert, szamlara, hivatalosan csinal ganyt? pl a homlokzati villanyvezetesek, amiket 20-30 ev alatt nem sikerult levakolni, azokat nem barkacsolok csinaltak...

vajk