[Epitesz-barkacs] Nagyon erdekes cikk, reszunkre adhat sertodesre okot...:-)

Szabo Endre stgellertfoto at gmail.com
2010. Jan. 11., H, 15:12:46 CET

"jellemzően azért, hogy ne kelljen fizetni az egyébként sokszor szintén
botrányos hozzá nem értéssel dolgozó hivatásosoknak."
 vagyis valamennyit azért gondolkozik:-)

Tényleg, én úgy érzem, ő tényleg a vizuális ill. "mérnöki?" szemét ellen
emel szót - többségünkre - engem kivéve:-) - ez meg nem vonatkozik.

De úgy éreztem, számunkra is megszívelendő a szemlélete, ha nem, elnézést:-)