[Epitesz-barkacs] Nagyon erdekes cikk, reszunkre adhat sertodesre okot...:-)

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Jan. 11., H, 17:17:41 CET

Szabo Endre írta 11 Jan 2010  15:12 levelében:
> Tényleg, én úgy érzem, ~N tényleg a vizuális ill. "mérnöki?" szemét ellen
> emel szót - többségünkre - engem kivéve:-) - ez meg nem vonatkozik.
Szerintem meg tipikus újságírói hozzáállás: hozzáértés nem kell,
viszont határidőre le kell adni  x flekk terjedelemben valami
hírértékűt. Baromi nehéz folyamatosan anyaggal megtölteni egy médiát,
ezért aztán mehet bele bármi.

Ráadásul az ilyen dolgok hálás témák, elég az a néhány részigazság
bele, amit leírt. Az, hogy a jelenségből megalapozatlan
következtetést von le, az senkit sem érdekel. Néhány műszaki háborog
majd a zártkörű listáján, aztán holnaputánra azok is elfelejtik, Neki
meg ott a következő lapzárta.
Aztán idővel azt érzi, hogy rendre elmennek a cikkei, és kezdi
elhinni önmagáról, hogy ért is a dolgokhoz, amikről ír, hiteles a
véleménye. Ettől az arca egyre csak dagad (paradox módon ezt a
dagadást épp néhány - minimum virtuális - pofon csökkenthetné), és
eljut ebbe a stádiumba, amikor lát egy jelenséget és
kinyilatkoztatásképp közli AZ OKOT.

Én elhiszem, hogy nem könnyű megőrizni ilyen helyzetben a józan
önértékelést, de minden szakmához kell(ene) valamilyen alkalmasság,
ahogy tériszonyos ember se menjen ipari alpinistának.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu