[Epitesz-barkacs] Nagyon erdekes cikk, reszunkre adhat sertodesre okot...:-)

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 11., H, 16:06:33 CET

Hofferek Attila wrote:

> Ez az ember, aki ezt irta, valamifele szerszamfobiatol vezerelve
> eleteben egyedul, sajatmagatol meg muszaki problemat nem oldott meg

:) van benne valami.

> szerintem, es ver irigy az osszes tobbire, aki tudja, merrefele kell
> tekerni a csavarhuzot, es attol merrefele megy a csavar, hogy lesz a
> csoben lyuk, es mibol lesz a meleg viz. Kifizetheti a badogost, es akkor
> nem fognak petpalackkal potolni az emberek. Ha ez a barom orszaggyulesi
> kepviselo lenne, torvenyjavaslatot is tenne, hogy haz korul is csak
> szamlas takaritoval szabad osszesepertetni a levelet.

Itt van összekeverve a minőség és a barkács téma a fejében.
Ma volt egy beszélgetés, mindegy, kik beszélgettek. Arról is esett szó,
hogy hogy néztek ki a különféle vendéglátó és egyéb helyeken (akár
autópálya mellett) a wc-k, ha voltak, és hogy néznek ki ma. Ezt is, azt is
szakemberek csinálták pénzért.

Az épített környezetnek van egy fejlődő kultúrája. Ezt a barkács is
követi. Eszméletlen jól kinéző holmikat tudnak barkácsolni emberek. Vagy
pl egy rettentő öreg autót, repülőgépet is rendbehoznak, nem a gyárban,
hanem emberek néha sufniban, műhelyben, ami nem szakműhely.

A csúnya porták és egyéb tákolmányok oka a szegénység.

A másik listán beírtak egy linket:
http://www.norc.hu/street-view/
Itt lehet megnézni, mi az ábra nálunk - igaz, hogy inkább Bp-en és
környékén. Vagy arrébb is van? Még nem néztem meg.

Aztán itt egy másik:
http://googlesightseeing.com/maps

Ez meg hasonlót mutogat (kicsit másképp működve) nyugateurópában pl. Össze
lehet vetni. Barkácsolni ott is szeretnek. Ha van jelentős különbség,
akkor az nem emiatt van.