[Epitesz-barkacs] Nagyon erdekes cikk, reszunkre adhat sertodesre okot...:-)

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 12., K, 00:34:07 CET

Pataki István wrote:
> Sziasztok!
>
> Megtörtént eset (még a '90-es évek környékén, de sztem ma sincs
> másként).
>
> Budai hegyoldalban álló ház lakói engedélyt kértek a hegyoldalból
> kivágott udvar egy részének befedésére, hogy ott garázst alakítsanak
> ki. A befedett részt a tervek szerint fölül és rézsűsen oldalról

Szerintem, ha megépítik, senkinek semmi köze nem lett volna hozzá.
Tudtommal azt cseszteti csak a hatóság, ami a földből asszem valami másfél
méternél jobban kiáll. szóval ami teljesen a föld alatt van, azt akár meg
se tudják.

Persze biztos erre is van valami szabály, mert pl a bányászat is a föld
alatt van, aztán az mégse olyan egyszerű, de itt azért nem erről van szó.