[Epitesz-barkacs] puffer tartály

Lord Hamilton minyu at freemail.hu
2010. Jan. 11., H, 22:42:13 CET

Az Atmos beépít egy hűtőspirált a kazán vízterébe. Ehhez meg kell venni pl az STS20-as thermostatic release safety valve nevü szelepet, ami tipustól függöen 80-110 fokos vízhő elérése esetén rányitja a hűtőspirálra a hálózati hideg vizet. A víz egy kifolyón át szabadon távozik, immár felmelegedve. A szelep nincs 10000 ft. Természetesen ezt én is megvettem.