[Epitesz-barkacs] puffer tartály

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 12., K, 12:35:08 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Igazából nem értem a gondolatmentedet.

Most nem követtem a témát eléggé, de ha arról van szó, hogy a visszacsapó
szelep nem rakható be a gravitációs rendszerbe, mert rugója van... akkor
van más megoldás is. Szifonokban is hasznáják, a mosógépben is láttam:
úszó golyó. Itt inkább lebegő golyónak nevezném. Gyakorlatilag nem szól
bele az áramlásba az egyik irányba, a másikban meg az áramlás
rátapszasztja valami szelepülés félére, és kész, nem áramolhat a lé.