[Epitesz-barkacs] puffer tartály

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Jan. 12., K, 13:02:23 CET

a normal irany forditott lenne,
 - tehat a tartaly aljarol venne a lakas a vizet, es a tetejere tenne vissza
 - a kazan is a tetejere tenne, es az aljarol venne
 - ezeknek az iranyoknak megfeleloen lennenek visszacsapok
 - akkor a gravitacios aramlas nem tudna megindulni a korokben, mert ahhoz mindenkeppen a tetejerol kell induljon a viz
 - a kazankor szivattyuja ha veletlenul akarna, akkor is visszafele akarna tekerni a lakaskort, amit a visszacsapo nem enged

de mindez impraktikus lenne, mert a tartaly aljan levo hideg vizzel akarna a lakast futeni.

---

a gravitacios aramlas elkerulheto, ha a tartaly tetejetol indulo cso eloszor jol lemegy, es utanna fel, tehat van benne egy hajtu lira.

---

a negycsonkos tartalyra semmilyen visszacsapo nem kell. a tartaly nagy keresztmetszete egy rovidzar, ha csak a kazankor megy, nem fog elindulni a viz a lakaskorben, mert a ket csonkja kozott nem lesz nyomaskulonbseg.

vajk