[Epitesz-barkacs] szorzotenyezok

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 12., K, 14:03:51 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> most találtam meg a számítási szorzótényezőket
>
> http://www.apeh.hu/data/cms133141/1042_mell.pdf
>
> település és budapesten kerület szinten
> ( tehát a kalkulátor nem számosított pöttyeihez )

Én meg hallottam egy riportot tegnap az oszkópéterrel. Azt feszegette a
riporter, hogy az apeches ingatlanadó kalkulátorhoz miért kell
regisztrálni, adatokat megadni...

Érdekes volt a válasz:
Aki így akara kiszámítani az ingatlanadóját, és valós adatokat ír be, és
ezt használja a bevallásában is, akkor az apech később nem jöhet azzal,
hogy az márpedig nem annyi, tehát lehet hivatkozni erre a kalkulátorra.

Valamint: nincs kötelezettség arra, hogy azt az adatot használja, ami ott
kijön.

Azért én jobbnak tartanám, ha ez csak egy választható opció lenne, és pl
arra is adna lehetőséget, hogy valaki a faluban, akinek van internete,
megnézze a szomszédjának, ismerősének is, hogy mennyi lenne az annyi, és
ha akar, akkor élesben, regisztrációval a sajátját meg is csinálhatja...

De valszleg ez még változni fog. Ha máshogy nem, hát úgy, hogy megjelennek
további ingatlankalkulátorok nem az apech berkein belül. Már most is van,
nem tudom, mennyire felel meg annak, amit kiszámolna, amit az apeché
számol.